About Me

My photo
tak ada apa-apa yang menarik di sini, cuma penuh dengan kisah cinta dan kehidupan

dua hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

syafiqemyliza

Wednesday, August 25, 2010

sahabat

luahan rasa emy'n at 1:56 PM


lame rasenye xjmpe sahabat sy sorang ni.. =.=

erm.. almost 3 years da after school... tp byk kenangan stil in mind ;)

penah gadoh, penah nangis same2.. gelak same2.. hehe..

and sume tu wat kami jdi matang.. insyaAllah..

tp baru2 ni, hepi sgt2 coz contact ngn die.. :D

alhamdulillah, i'm happy to hear that u're happy :)

walaupun mcm2 jadi dlm life ni,, awk mmg tabah.. x henti2 bg nasihat :')

selalu ingtkn sy mcm2 perkara.. yup, sy byk blajar dri awk..

blaja mcm mne nk jadi kuat, tabah n cekal dlm hidup ;)

awk ni macam seorang kakak ^^ hee.. mmg sy xde kakak.. n awk xde adik pmpn..


harap kite dpt brkwn selagi hayat dkndung badan :) ea syg..

sy sntiasakan doakan kbahagiaan awk..

~miss u sgt2 :'/ ~

1 kata-kata:

mawarberduri said...

emmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!! nmpk x byk y kt ats nih syg :)

mereka membayangkan betapa sy sgt SANGAT syg kamu sygku!!

ok! kamu da mmg mcm adik pompuan yana:) yana xd adik pompuan n emy pun xd akk kan syg :)

u love me but i love u MORE syg :)

but i know Allah loves u MORE THEn ANYone loves u syg :)

hrp dpt teruskan kasih syg kita sampai Akhirat~ ameen~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

me

him

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
 

Metafora hidup Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review