About Me

My photo
tak ada apa-apa yang menarik di sini, cuma penuh dengan kisah cinta dan kehidupan

dua hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

syafiqemyliza

Monday, October 11, 2010

from iszieylyanziey istiqomah :)

luahan rasa emy'n at 12:00 AM
thanx to Is yg bg wat bnde ni.. upenye copy n paste je tag2 ni.. ingtkan cmne la td.. (sy budak bru belaja) :P hehe. k, cam sronok je kan nk jwb2 soklan ni.. well, let see...

1. apa benda yang paling penting dalam hidup korang?

cermin mata or contact lens (xleh jln kalo xde nih), handphone, laptop, ermm duit? huhu


2. benda yang terakhir korang beli guna duit sendiri?
duit sndiri ye? erm, buku cerita BI. tajuknye ROJAK. hehe..

3. dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang?
of kos la rumah sendiri. xyah bazir2 wat kat dewan :P n tema, mm, x fikir lagi.. garden boleh x?



4. adakah korang sedang bercinta sekarang?
haha.. no more love for now ok. skrg nk abeskan study n wat bnde2 yg lebih pnting dulu. cinta tu harapnye dtg la kemudian ea.

5. berapa lame korang akan mencintai kekasih korang?
mestilah selama-lamanya :) sampai akhir nafas.

6. novel/buku/majalah yang terakhir korang beli?
baru btau td. buku cite ROJAK tu.. ;)

7. dimana korang selalu jumpa dengan kekasih korang?
belom ade kekasih la. so, xtau la nk jumpe katne.. :P hoho

8. apa name penuh korang?
Nur Emyliza binti Musa
:)

9. antara mak dan ayah mana yang korang lebih mesra?
dengan mak rasenye. sbb ayah pendiam. tp die tegas :)

10. namakan yang betul2 korang jumpe dalam hidup korang?
jumpe mcm2 jenis orang. dpt belaja banyak erti hidup, misalnye dalam prsahabatan, percintaan n lain2 lagi.. byk kalo nak tulis sume..

11. adakah korang basuh baju korang sendiri?
of course lah...kalau malas sangat pon masuk mesin basuh.. rajin basuh tangan (jimat) hehe

12. dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi?
ermm.. Dubai? xsure la coz 1 malaysia ni pon xhabis pegi.. hehe

13. pilih satu, peluk atau cium?
due2 xleh ea? :p huhu.. peluk la, menenangkan :)

14. beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang?
same2 bakal cikgu ;) die baik n sudi tolong kite..

15. 5 mende yang korang sayang sangat dalam hidup korang?
5 je? lebih dri 5 la.. n sume tu important k :) hehe (mls nk tulis)

16. 5 lagu yang korang suke dengar?
lagu mungkin by melly, lagu takdir cinta by rossa.. lg lgu padamu ku bersujud by afghan .. 2 lgi tu lagu rock kapak n maher zain :) boleh kan?

17. bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
1 September 1990 ... tahun lepas dekat mktab je.. tp bulan pose. xde ape pon. thun ni smbut kt umah (sbb PBS). wlaupun pose stil ade kek n KFC :)

18. 5 orang blogger yang korang nak tag.
aaa.. xsure sape.. hehe

19. cerita cikit blogger pertama yang korang tag.

x terfikir pon nak tag sape.. huhu :P

ok, selesai sudah jwb2 soklan ni.. best jugak ye.. erm, k la nite2 sume..
till then :) daa~


2 kata-kata:

airul_chobits said...

msti seronok kan ade org smbut birthday kite sme2..huhu

emy'n said...

ye airul :) sok cmne? hehe.. jom smbut same2 ea.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

me

him

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
 

Metafora hidup Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review