About Me

My photo
tak ada apa-apa yang menarik di sini, cuma penuh dengan kisah cinta dan kehidupan

dua hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

syafiqemyliza

Saturday, November 20, 2010

49 kg

luahan rasa emy'n at 8:03 PM

salam,

nothing much to do at home melainkan kemas2 umah, tgok tv, on9, makan, :) kuar umah tgok ikan2, kucing2 n ayam2 kt belakang.. huhu..


niway, ni gamba penimbang berat yg tersimpan kat umah :P beli kat watson... so, cam biase la.. mesti timbang berat kan.. dari dulu xpenah berat bdn ni melepasi 50kg (ringan x?) huhu..


first thing, kena btolkan dulu jarum penimbang ni kat 0 kg.. biar xsalah amik bacaan.. :)





hui, 49 kg daa @_@ agak berat ni.. hehe.. tp normal la ni.. BMI xde pon lepas 20 :)





tapi... kene kuruskan bdn ckit.. :/ mesti.. sbb ade baju yg nak dipakai.. baju yg kene jd kurus bru leh pakai.. hehe.. yg paling penting sebenanye nak fit sikit.. thun depan da mula balik latihan silat.. n mcm2 lg aktiviti yg mencabar.. hmm..


it's ok. nnt2 kite akan mule J-robik or tarian poco2 k .. cume rajin n malas je ni.. :PP


so, kawan2,,, jom bersenam!! oyeah.. ;)

5 kata-kata:

dyaya said...

yes..brt yan 47..hehe..tp mmg tak mau tak mau n tak mau leps 50..hehe..jom3 brsenam..hua

emy'n said...

amboi ringannye.. :P hehe..

iszieylyanziy said...

jom tukar berat bdan,,,

emy'n said...

is: tukar? is lebih ringan kan? :) huhu

pemadam said...

sekilo lg, dh sama la cm aku. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

me

him

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
 

Metafora hidup Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review