About Me

My photo
tak ada apa-apa yang menarik di sini, cuma penuh dengan kisah cinta dan kehidupan

dua hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

syafiqemyliza

Thursday, November 25, 2010

my new pet

luahan rasa emy'n at 3:33 PM

assalamualaikum :)

skarang ni tiba2 je terminat plak ngan kura-kura.. hehe. so, semalam pegi la tengok2.. konon je ckp nk tgok, sekali terus beli 2 ekor, siap ngan rumah n batu hiasan die sekali... ni harga nye..


1 kure2 = rm 6.50
rumah = rm 13
batu = rm 2
so, sume sekali rm 27.. ok la kan.. kalau kat kl harge sekor da rm 8 :/ huhu...

minat ni pon dtg sbb tgok classmate aku sorang ni bela kura-kura kt hostel.. huhu..
ni pic2 nye.. xsure la mane 1 jantan or betina.. org kedai tu pun cm xtau sgt.. :/ tp xpe la, yg penting ade kawan ;)



jom berenang :) yeay! sy suke main air...



yg dekat ngan mknn tu nga tido.. hehe.. selambe je tido terang2 cmni.. lg 1 tu xtau la nga wtpe.. aktif betol asik berjalan je dlm rumah kecik die tu :) comel...



ni gamba semalam, xtau nk bg mkn ape.. last2 letak batang kangkung.. tp diorg xmkn pon.. hmm.. lepas search kt google bru sure yg diorg ni mmg mkn kangkung n sawi.. :)



diorang ni suke main2 :)




ni pic ari ni.. comel je tgok kure2 ni mkn sawi :) huhu.. selamat menempuh hidup bersama ye kure2.. anda berdue lom ade name lg.. hmm... xtau nk bg name ape..

p/s: kwn2, sila la cdgkan name ye.. ;DD

5 kata-kata:

izyana said...

bobo n bubu, kaka n kiki..haha

emy'n said...

huhu.. name cam kucing. niway, thanx dear.. ssuai je name pet :)

anoimohd said...

Laaa...ckp nk bela musang~ hehe

emy'n said...

anoi: mcm susah la.. lgpon selalu kne bersihkn.. huhu..

pemadam said...

haha.. akhirnya dapat juga dia haiwan ni..

bekas tu sama cm yg kt rumah ak~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

me

him

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
 

Metafora hidup Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review