About Me

My photo
tak ada apa-apa yang menarik di sini, cuma penuh dengan kisah cinta dan kehidupan

dua hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

syafiqemyliza

Wednesday, January 26, 2011

berlari-larian

luahan rasa emy'n at 11:19 PM
assalamualaikum :)

pejam celik pejam celik da tahun 2011 da kan.. means da kali ketiga kitorg menyertai larian mesra.. dan da hampir 3 tahun belajar kat IPG ni.. ^^ huhu
esok, 27 Januari, akan berlangsung lagi larian 1 Malaysia :)
laluan yang sama n jarak yang sama untuk tahun ketiga aku di sini.. dalam 5km something..
tapi yang sukar tu sebab berbukit-bukau.. lari dalam taman la katakan.. :P
hopefully dapat sumbang mata lagi la untuk rumah sukan sendiri..
and mana la tau ade rezeki untuk dapat nombor :P (angan-angan saje) hehe

ni gambar-gambar kenangan masa 2009.. sem 2 PPISMP
godek-godek tadi jumpa gambar yang ni je.. gambar tahun lepas tak perasan kat mana..
yang pentingnya, warna baju tetap sama..
alah, yang macam kat sekolah tu.. ehee..
ahli rumah merah dan rumah hijau ^^ sebelum larian bermula..

me - rumah kuning - :D

classmates yang best!

kasut-kasut yang telah banyak meninggalkan kesan tapak kaki di taman itu.. ehehe

heroes of the class >.< mne ntah lagi satu?

lepas lari.. makan-makan pulak ^^

zaman sebelum matang .. haha
hope dapat buat yang terbaik esok..  :)

sekian, tQ

4 kata-kata:

amna said...

wah.. bestnye lari !!
*apakan daya, kena jaga booth makanan :D

emy'n said...

erm.. mmg penolong kne jage ea? rumah kuning pon mcm tu jugak... huhu

Gentleman Frog said...

salam,

u mesti yg buat peace tu kan?

emy'n said...

man: wsalam..

mm?? peace mne ? ade 2 keping je yg ade sy.. :PP

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

me

him

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
 

Metafora hidup Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review