About Me

My photo
tak ada apa-apa yang menarik di sini, cuma penuh dengan kisah cinta dan kehidupan

dua hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

syafiqemyliza

Wednesday, January 12, 2011

contest jelingan manja

luahan rasa emy'n at 9:29 PM
assalamualaikum..

sebenarnya, mood untuk contest2 ni agak berkurang bila da mula kelas.. hehe.. niway, saya berbesar hati untuk buat sebab dah di tag oleh cikgu Is dan cikgu Ell =)


ini cik bulan ^_^ penganjur contest
contest ni berakhir 22 januari ni. so, sempat lagi la kan kalau nak join.. 
untuk maklumat lanjut n syarat-syarat contest, jom klik sini..

.
.
.
.
.
.

dengan ini... saya persembahkan gambar contest ^_^

yellow light + pink tudung = yellowish pink :D
ok, harap cik bulan sudi terima penyertaan saya ^_^

sekian terima kasih ..

akhir sekali, saya mau tag 



10 kata-kata:

NurLailatul said...

KAMOO DI TAG
http://nurlailatulanuar.blogspot.com/2011/01/contest-pic-hitam-putih-paling-cool.html

abu muaz said...

salam sila singgah rumah buruk saya sekejap.

cheqna said...

salam
moga berjaya ye=)

emy'n said...

lailatul: terima kasih..
insyaAllah akan dibuat kemudian ^_^

emy'n said...

abu muaz:

sudah singgah =) tQ lagi sekali..

emy'n said...

cheqna:

wsalam.. terima kasih :D

Amna Jia said...

auuu..
aku tergoda.. aku tergoda.. terpeSONA ! hehehe..

emy'n said...

jia:

knapakah caps lock di situ?? hehe ..

Bulan said...

thanks join dear ;)
terjah!

emy'n said...

u're most welcome cik bulan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

me

him

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
 

Metafora hidup Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review