About Me

My photo
tak ada apa-apa yang menarik di sini, cuma penuh dengan kisah cinta dan kehidupan

dua hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

syafiqemyliza

Wednesday, February 2, 2011

februari

luahan rasa emy'n at 11:00 PM
Sekuntum mawar merah sebuah puisi
Untuk gadis pilihan ohh...di bulan
Februari
Mulanya cinta bersemi dan kehadiran
Ribuan mimpi2 oh di bulan
Februari

Kemesraanmu dan cintaku
Berlagu dalam irama nan syahdu
Tapi mengapa hanya sementara
Cinta yang menyala padam tiba2
 
Terkenang kembali lagu cinta lama
Kisah mawar berduri
Menusuk di hati
Haruskah ku ulangi

Apakah dosaku dan apakah salahku?
Sering gagal dalam bercinta
Mengapa cinta hanya sementara
Api yang menyala padam tiba2
 
Sekuntum mawar merah sebuah puisi
Di bulan Februari.... 


bismillahirrahmanirrahim :)
alhamdulillah da masuk bulan februari 2011..
bersyukur kerana diberi peluang untuk bernafas olehNya..
niway, saje je letak lagu cinta kat awal-awal entri.. hehe..
teringat lagu ni sebab ada perkataan februari dalam tu.. ^_^

so far so good.. =) trying to be positive all the time..
walaupun selalu je nak fikir yg negatif.. huhu
erm.. rindu pada insan yang hadir tiba-tiba.. :P
walaupun cuma sekilas pandangan
dan mungkin bertepuk sendiri.. tapi x mengapa.. 
lebih baik daripada merindui insan yang lama pergi..
tapi rasa kehilangan pada insan-insan yang lama berhubungan :')
entah la.. so sensitif or memang tu kenyataan..
apa-apa pun, instinct still betul pada kebanyakan hal..

adeyh.. >.<

sekian, wassalam

p/s: tulis banyak-banyak karang makin merepek pulak.. huhu.. kedit da la abes.. xdapat nak mesej .. :PPP


2 kata-kata:

amna said...

macam ade kena mengena dengan kejadian kt kelas tadi.. si peminat ROSES ! heheheehe ^^ romantis you

emy'n said...

hehe.. ni post 2 hb ari tu.. :P erm2, romantis tu seni.. huu :PPP

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

me

him

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
 

Metafora hidup Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review