About Me

My photo
tak ada apa-apa yang menarik di sini, cuma penuh dengan kisah cinta dan kehidupan

dua hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

syafiqemyliza

Saturday, June 4, 2011

seribu bintang

luahan rasa emy'n at 1:55 AM
tiba-tiba terlintas lagu ni dalam hati..
suka lagu ni sebab sangat bermakna..
pernah bagi kat dia jugak..
hope dia faham maksud lagu ni dengan mendalam..
seperti mana aku menghayatinya..


Ingin kupergi jauh darimu
Agar kukenal erti rindu ini
Ingin aku menyelami jiwamu
Agar kukenal dirimu kasih

Ingin aku membenci dirimu
Tapi kebencian tiada padaku
Walau apa yang kau sangkakan
Aku tetap cinta padamu

Telah lama kuhidup melara
Telah kugagal dalam bercinta
Kini kau datang dengan seribu bintang
Bintang yang dulu sembunyi
Bintang yang tiada bererti

Kalau kau sudi menyentuhi hatiku
Aku kan selalu dekat padaku
Tapi jangan kau hanya cuba
Untuk mempermainkan cintaku




p/s : mood serba tak kena 



1 kata-kata:

cik husna said...

mengapakah serba tak kena?kena2 kan la...hehe. peace ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

me

him

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
 

Metafora hidup Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review