About Me

My photo
tak ada apa-apa yang menarik di sini, cuma penuh dengan kisah cinta dan kehidupan

dua hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

syafiqemyliza

Thursday, July 14, 2011

kelas seni

luahan rasa emy'n at 3:08 PM
assalamualaikum ^__^


khamis yang indah, kelas pon 2 jam je.. =) sebabnya pensyarah berkursus ..
yang ada kelas seni dalam pendidikan.. tugasannya, kena lukis daun dan hasilkan ton warna..
let's see :P




mine - baru nak wat rangka.. tak cantik -_-!


bila da siap, jadi macam ni.. @_@

bie's handwork ;) nice tau.. guna daun keladi as contoh 




sya's handwork :) cantik je kan pakai daun selari.. hehe





aina's handwork :) 



ana's handwork



sya siap lukis 2 daun -_-! semangat betol..



oma's handwork



jiha's handwork



ati's handwork



airul's handwork
boleh buat ton pakai pensel or warna.. for beginner, baik la pensel kan..
tapi aku melebih plak pakai warna.. krayon plak tu.. hehe :P
xpelah, kan tengah belajar.. tapi tadi memang terasa baik bagi my sis yang watkan..
she's good in art =) 

p/s: rindu family lah.. =.=! will meet them this weekend.. insyaAllah :')

2 kata-kata:

ZWAN SABRI said...

Jelesnye tengok orgyg ada bakat melukis.. zwan xde bakat Melukis. huhu

MySuaraBlog: Trend Tindik Alat Kemaluan

emy'n said...

tp lom cuba blum tau kan.. hhehe.. cuba la melukis sikit2.. mna la tau zwan ni ada bakat trpendam ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

me

him

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
 

Metafora hidup Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review