About Me

My photo
tak ada apa-apa yang menarik di sini, cuma penuh dengan kisah cinta dan kehidupan

dua hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

syafiqemyliza

Sunday, August 28, 2011

home =)

luahan rasa emy'n at 9:47 PM
alhamdulillah =)


home is where the heart is.. 


sampai bandar dalam pukul 8.30 pagi.. then beli tiket balik ahad nanti, naik bas lagi.. ayah amik.. sampai rumah pukul 10 pagi..


sangat lah terasa jauhnya dari Ipoh tu.. dari suasana gelap sampai ke terang.. tolak campur masa dekat 7 jam duduk dalam bas tu.. tidur je kejenya =P


apa pun, PBS di Ipoh merupakan satu pengalaman baru di tempat orang.. ^_^ mana la tau kan dapat kerja nanti pon jauh-jauh.. kena la cuba dari usia sekarang ni... 


alhamdulillah.. syawal bakal menjelma lagi =) tadi dah siap anyam ketupat.. tolong sudahkan yang mak n ayah dah buat.. 


kampung ku.. 

1 kata-kata:

amna naziha said...

alhamdulillah..
kami dari Kelantan 10jam atas bas :')

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

me

him

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
 

Metafora hidup Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review