About Me

My photo
tak ada apa-apa yang menarik di sini, cuma penuh dengan kisah cinta dan kehidupan

dua hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

syafiqemyliza

Friday, September 2, 2011

aidilfitiri 2011

luahan rasa emy'n at 10:23 PM
bismillahirrahmanirrahim ..


bersyukur dapat bertemu dengan syawal lagi tahun ni =)


alhamdulillah, tetap meriah walaupun ramai saudara yang tak dapat bersama disebabkan oleh tugas kerja dan lain-lain.. 


apa-apa pun seronok rasanya sebab dapat collect duit raya lagi ^__^


tu la untungnya bila umur dah 21 tapi masih belajar kan.. lagipun dah macam tradisi dalam keluarga. orang yang belajar tetap dapat duit raya.. bila dah kerja, kena menghulur pula pada yang bersekolah.. =)


ok, some pic of hari raya.. 



family pic =) wajib ada setiap tahun.. tapi sejak tahun lepas memang tak cukup korum.. maklum lah, abang 2 orang masing-masing dah berkeluarga.. =) along sambut first day kat Melaka.. so, bertiga je, tambah akak ipar sorang.. hehe.. a few more years, bertambah lagi :P haha



cucu perempuan atuk & nenek.. sepatutnya 9 orang.. anis n ikin tak dapat cuti raya first.. huhuh.. kalau dulu-dulu, 3 orang yang berdiri n adik sarah tak masuk dalam group pun =P diorang junior2... hehe.. sekarang ni masuk je la.. masing-masing dah besar kan,..


cucu lelaki atuk & nenek.. lagi ramai dari perempuan, ni pun ramai yang takde.. beraya di rumah mertua masing-masing.. huhu.. apa pun, raya tetap meriah dengan makan-makan, marhaban dan ziarah-ziarah rumah sanak saudara =)



last, gambar sendiri + amik sendiri haruslah ada.. haha.. walaupun baju ni adalah baju yang sama masa majlis angah Jun lepas, tetap cantik lagi ^__^ ada 2 pasang lagi baju raya.. means, 3 sumenya.. tapi silap sebab tak beli blouse n seluar jeans baru >.< takpe la, next year beli..


p/s : salam aidilfitri buat semua muslimin & muslimat =)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

me

him

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
 

Metafora hidup Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review