About Me

My photo
tak ada apa-apa yang menarik di sini, cuma penuh dengan kisah cinta dan kehidupan

dua hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

syafiqemyliza

Monday, October 24, 2011

rezeki

luahan rasa emy'n at 2:30 PM
alhamdulillah..

dapat berita gembira hari ni.. tak pasal2 angah mesej

"wei, ko nak dipanggil makcik ke auntie?"    tersirat nampaknya =P

"knapa? dah ada isi ke?"

"kalo xde, xkan nak tanya"..

tersenyum lebar lepas tu.. alhamdulillah, rezeki nak menimang anak buah.. huhu.. sebabnya cemburu jugak dengan orang2 sekeliling yang kejap je dah dapat anak buah.. kahwin bulan 12, tup2 bulan 8 dah dapat baby.. kawen bulan 9, sekarang dah mengandung 3 minggu n banyak lagi la =) rezeki masing-masing kan..

now, it's happen to me.. syukur :) boleh main2 ngan anak buah sendiri nanti.. hehe.. insyaallah 2012 dapat lah yang dinanti-nanti ni..  tapi along bila lagi?? :P

dari google :)
semoga dipermudahkan setiap urusan dan diberi kebahagiaan dalam menempuh kehidupan ini.. insyaallah aminn =) Allah yang menentukan kehidupan ini.. doakan yang terbaik ^__^

7 kata-kata:

Asrul "iLham" Sany said...

tahniah, saya pun ngah tunggu dapat anak buah awal taun depan

:D

Nurfathiah Karim said...

congrate nur.. :)

shafifi said...

taniah emy......skang ni musim...masing2 da nak jd makcik...perasaan tu hepy sgt2 :))

emy'n said...

thanx all :)

amna said...

alhamdulillah..
tahniah pada angah dan pasangan :)
insyaAllah lepas ni rezeki along pulak.. doakan mereka la adik2 nih.. hehe

tahniah!

emy'n said...

thanx jia.. :)

insyaallah rezeki diorg plak nanti..

hehe

amir aizat said...

tahniah !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

me

him

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
 

Metafora hidup Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review