About Me

My photo
tak ada apa-apa yang menarik di sini, cuma penuh dengan kisah cinta dan kehidupan

dua hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

syafiqemyliza

Sunday, October 2, 2011

rindu

luahan rasa emy'n at 5:55 PM
bismillahirrahmanirrahim..

hampir sebulan tak balik rumah.. 4 September sampai hari ni dah 2 Oktober 2011 =.=
rasa sangat sibuk bila tak balik rumah.. huhu.. tapi memang ye pun bila tempoh masa ni sibuk dengan assignment dan ada 2 perkhemahan.. BIG 4 di Kuala Lipis, perkhemahan unit uniform kat Ulu Bendul , N9..

rindu dekat mereka 


ayah :)

mak :)
terima kasih mak & ayah atas kasih sayang kalian selama ni

senang kata, rindu semua kat kampung :)

rindu ngan pet ni

selupat

kura-kura yang makin membesar

ikan keli belakang rumah.. haha, ni bukan pet. rindu nak dengar ikan ni bunyi-bunyi dalam air... :P

kucing nenek -Bulat-
kalau kat rumah, tak payah nak pening-pening kepala pasal kerja, pasal makan, pasal tido.. sume perfect..
kat sini, macam-macam nak fikir.. huhu.. 

tapi tak pe.. minggu depan insyaAllah balik rumah.. cuti deepavali pun dengarnya seminggu.. ^__^
sakan betul cuti camni.. hehe

bila kat KL, ada buah hati ni

someday in April 2011 =)

only him :)

TQ syg for everything u've done ^__^
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

me

him

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
 

Metafora hidup Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review