About Me

My photo
tak ada apa-apa yang menarik di sini, cuma penuh dengan kisah cinta dan kehidupan

dua hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

syafiqemyliza

Wednesday, December 28, 2011

indah

luahan rasa emy'n at 12:12 AM
untuk yang dirindui,

bergenang air mata bila baca ayat tadi..

"aku nak teruskan sayang, I really love u no matter what. mungkin dalam hubungan ada masalah, tapi masalah tu akan buat kita lebih mengenali. aku takkan lepaskan sayang aku ni........"

:') thanx so much dear .. tak sanggup aku nak berdiam diri lama-lama. cukuplah dua hari.. huhu. dua hari yang penuh emosi, handphone senyap macam tak ada bateri, kaki kena cakar kucing sampai berdarah pun macam tak ada rasa apa-apa =.= kosong.


terima kasih kerana tetap bertahan dengan aku yang banyak kerenah ni. terima kasih atas keteguhan itu
aku sangat menghargai kehadiran kamu dalam hidup aku. =) insyaallah untuk selama-lamanya.




sayang.kamu.muhammad.syafiq.bin.norazami ^_^

1 kata-kata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

me

him

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
 

Metafora hidup Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review