About Me

My photo
tak ada apa-apa yang menarik di sini, cuma penuh dengan kisah cinta dan kehidupan

dua hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

syafiqemyliza

Monday, May 28, 2012

jemputan kahwin

luahan rasa emy'n at 5:02 PM

ni kak halimah, :) salah seorang adik beradik angkat masa pergi program anak angkat november 2011 kat kedah. orang kluang jugak. so semalam, sempat pergi dengan cousin. tapi yang kurang best bila mak ani, ain, abg yen and his sis dah balik. katanya kereta ada prob, pergi bengkel untuk repair sebelum balik kedah.

alang-alang dah ada situ, mesej ain, tanya kat mana. syukurlah masih di kluang lagi. pakat-pakat ngan kazen jom pergi bandar jap. niat dalam hati nak jumpa mak. =) masa nak balik dari rumah kak halimah, pengantin pun sampai, tunggu la sekejap sampai habis kompang..

gambar-gambar..







sama cantik sama padan..


dalam perjalanan nak pergi jumpa mak, boleh pula tersalah faham tempat. padahal dari kecik dok sana.. huhu. maklumlah, nak ke bandar ni dalam 40 minit. jadi, bukan selalu ke bandar pun. lagi-lagi bila kita tanya dengan orang yang baru datang tempat ni kat mana destinasi diorang kan.. :P apa-apa pun, syukur sangat dapat jumpa. insyaallah panjang umur akan ke Kedah lagi. 



 dari kiri: abg yen, mak, aku, ain dan adik abg yen
terima kasih sebab menunggu.

gambar tepi jalan je.. :P buat kenang-kenangan . untuk mak, terima kasih bagi ole-ole dari kedah :) kita tak sediakan apa-apa pun.. insyaallah panjang umur kita jumpa lagi =') 

p/s: mak kata tak ingat muka aku yang mana satu.. huhu.. xpe la, nanti upload gamba ni kat fb, boleh la mak tengok nanti. ok, teringat dekat tapai susu yang mak buat dulu,, nanti nk cari tapai kalau jumpa. makan dengan susu cair :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

me

him

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
 

Metafora hidup Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review