About Me

My photo
tak ada apa-apa yang menarik di sini, cuma penuh dengan kisah cinta dan kehidupan

dua hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

syafiqemyliza

Saturday, June 2, 2012

entri hari lahir ke 22

luahan rasa emy'n at 11:10 PM
bismillahirrahmanirrahim..

alhamdulillah, bertemu lagi 2 Jun 2012. ulangtahun kelahiran dia yang ke 22 tahun ni. =) setahun lepas, ada buat entri hari lahir khas untuk dia. panjang ceritanya, memang khas untuk dia baca. kali ni tak tahu nak tulis apa sangat. ni pun dah taip padam taip padam.. huhu..


somewhere in May 2011

pejam celik pejam celik, dah setahun lebih bersama. banyak suka dan duka yang dilalui bersama. mungkin dulu orang kata kita takkan lama macam ni. mungkin dulu orang kata kita sekadar untuk suka-suka dan tiada arah tujuan. tapi yang pasti kita mencuba yang terbaik untuk dapat yang terbaik nanti. insyaAllah :)

di kesempatan ni, aku ingin ucapkan terima kasih atas kasih sayang itu :) atas kefahaman dan penerimaan dirimu. aku tau aku bukan yang sempurna, banyak kelemahan dan kekurangan diri. ramai lagi yang lebih baik dan sempurna tapi bukan itu yang jadi ukuran cinta. terima kasih kerana menerima diri ini seadanya aku. walaupun banyak cemburu, mengongkong mungkin, dan macam-macam lagi perkara yang menyesakkan yang aku pernah buat, kamu tak pernah pun marah-marah. marah tu memang ada. itu tanda sayang :) merajuk pun ada. tu tanda nakkan perhatian. dan macam-macam lagi la, nak rungkai satu-satu pun takkan habis kat sini.

semoga hubungan ni kekal selamanya.. insyaAllah. semoga yang kita rancang dapat jadi kenyataan suatu hari nanti. =) semoga usia 22 ini menjadi antara tahun terbaik dalam hidupmu. doaku semoga segala urusanmu dipermudahkan, diberi kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki dan dapat mencapai kejayaan dalam hidup ^__^. 

Di matamu ku berharga
Kau perlakukan aku
Lebih dari mencintai dirimu

Di dekatmu ku merasa
Bahagianya aku
Dapat ruang cintamu

Hanya kamu saja
Yang mampu begitu
Tulus
Mengerti aku

Kau sempurna bagiku
Tak kurang sesuatu
Kau terima apa adaku

Ku sempurna bagimu
Tak kurang sesuatu
Cinta bersatu

Gayamu
Sifatmu
Cara mencintaiku
Yang membuatku diriku jatuh cinta padamu


p/s: bersyukur dengan segala yang ada. tak perlu mencari yang sempurna, kerana kita yang perlu menyempurnakan sesuatu. perasaan untuk dihargai =) 

0 kata-kata:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

me

him

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
 

Metafora hidup Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review