About Me

My photo
tak ada apa-apa yang menarik di sini, cuma penuh dengan kisah cinta dan kehidupan

dua hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

syafiqemyliza

Saturday, June 23, 2012

hidup baru

luahan rasa emy'n at 11:32 PM
hujung minggu di rumah. baru seminggu naik maktab, tapi hari jumaat dah sibuk nak balik rumah. :) masa 3 jam setengah tambah lebih kurang 40 minit macam tu untuk sampai rumah tak jadi masalah pun. mungkin la penat sikit. tapi semua tu hilang bila dapat tatap baby Deena :D  tiket balik KL semula dah siap-siap beli jam 2 petang hari Ahad (biasa naik 12.30) rasa tak apa pun sampai petang sikit. huhu.. baby baru seminggu tapi semua orang layan baby macam dah besar. siap agah-agah, panggil-panggil baby, cakap-cakap dengan baby padahal mata dia pun belum nampak lagi, telinga pun baru dengar sikit-sikit kan. alahai, hebat sungguh penangan cucu sulung mak ayah ni :)

aku siap baring sebelah baby semata-mata nak renung dia lama-lama :) aduhh, memang sayang sangat la kat budak kecik ni. renung lama-lama pun tak apa. hihi. lasak tidur sampai tangan terkeluar dari bedung dia. sedap la dia dapat bebas macam ni :D oh ye, her name is Nur Kaisara Medina binti Muhamad Khairulhamzi. maknanya cahaya permaisuri madinah. :)



     ****************************************************************************

semester 6. banyak perkara baru kena belajar. bukan setakat dalam subjek je, tapi dalam kehidupan juga :) memang betul, manusia berubah. kita kena biasakan perubahan tu. kalau perubahan tu sebenarnya yang terbaik untuk kita, apa salahnya kan? andaikata itu bukan yang terbaik pun, aku harap ada manfaatnya nanti. insyaAllah. tak perlu risau. baby Deena dah jadi sebahagian daripada kekuatan aku. Allah hadirkan dia saat aku berada di semester 6. yang sememangnya semakin mencabar. mencabar sampai habis sem 8 nanti. insyaAllah, aku akan sentiasa tenang. setenang air di lautan walaupun di dalamnya banyak pergolakan. hidup ni tak lama mana pun. semakin meningkat umur, semakin dekat dengan ajal. semakin pendek usia ni. semoga perjalanan ini dirahmati dan dipermudahkan olehNya :')
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

me

him

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
 

Metafora hidup Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review