About Me

My photo
tak ada apa-apa yang menarik di sini, cuma penuh dengan kisah cinta dan kehidupan

dua hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

syafiqemyliza

Saturday, June 9, 2012

hutan lipur

luahan rasa emy'n at 2:42 PM
salam..

rabu hari tu, makcik ajak berjalan. pergi gunung berlumut je. rasanya ni kali pertama sampai ke gunung berlumut, kluang. aku pun tak pasti sama ada pernah jejak tempat ni ke tak dulu-dulu. yang penting, memang seronok untuk berkelah dan mandi manda air terjun :) tapi bila dah umur-umur macam ni agak segan nak mandi. =P ok, segan tu boleh bagi dua-dua makna iaitu malu dan malas.. hehe..

perkara pertama bila sampai air terjun ni teringat pengalaman masa perkhemahan unit uniform dulu dekat ulu bendul, negeri sembilan. sama je suasananya. air terjun, tapak perkhemahan, monyet, dan hutan-hutan di sekeliling.. memang betul-betul menggamit kenangan tu. dalam pukul 1, budak-budak pun turun mandi air terjun. ok, budak-budak yang dimaksudkan ialah sepupu-sepupu aku yang semuanya belasan tahun, paling kecik 5 tahun. aku, mak ngah, cik awit dan abg ajam tak mandi pun. sekadar menikmati suasana hutan je :P tambah-tambah lagi kekenyangan lepas makan nasi lemak ayam dan sandwich sardin. :) memang seronok untuk berehat-rehat.






sepupu-sepupu yang mandi. memang seronok, pandai cari port batang pokok tu. hehe..





adik sarah yang main pasir je. mandi pun mandi jugak tapi tak berapa nak berani bila dalam walaupun ada orang pegang..



aku rasa selain suasana pantai, aku dah suka untuk menikmati suasana air terjun. hope dapat pergi dengan dia nanti.. :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

me

him

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
 

Metafora hidup Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review