About Me

My photo
tak ada apa-apa yang menarik di sini, cuma penuh dengan kisah cinta dan kehidupan

dua hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

syafiqemyliza

Wednesday, April 1, 2015

hidup baru

luahan rasa emy'n at 10:37 PM 0 kata-kata Links to this post
1.4. 2015

syukur tak terhingga. macam tak percaya dah bergelar seorang isteri. lagi-lagi kepada insan yang disayangi sejak 2011 :) dah 2 minggu lebih dah.. rasa macam sekejap je. terasa macam baru semalam akad nikah. hehe.. menjadi impian setiap wanita untuk berkahwin dengan orang yang dicintai kan. impian ni dah tercapai alhamdulillah. dah boleh mengorak langkah untuk capai impian-impian yang seterusnya insyaAllah..

jujur lepas dah nikah ni, makin bertambah-tambah rasa sayang, makin rindu. lain macam perasaan tu tak macam sebelum-sebelum ni. dulu boleh je gurau cakap kasar main lepas cakap je. sekarang dah tak boleh sebab dah jadi isteri kena wajib taat pada suami. cakap kena bertapis dan lemah lembut. makin timbul rasa hormat seiring kesedaran pada tanggungjawab :) semoga ada rezeki kita dapat duduk sama-sama dalam rumah sendiri nanti.

nah, sikit gambar masa majlis di temerloh. majlis akad dan sanding belum ada lagi. tak sempat nak copy dari fotografer. yang koleksi ni sempat copy..










i love you dear husband :D 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

me

him

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
 

Metafora hidup Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review